Cum te poți promova mai ușor pe internet cu textele de tip advertorial

Posted by Efconic 15.10.2018 0 Comment(s) Tips & Tricks,

Cum poți spori veniturile afacerii tale cu ajutorul textelor de tip advertorial?
Se știe că în prezent o afacere este mult mai profitabilă dacă este bine promovată. Vom afla astăzi care este una
dintre cele mai bune metode prin care putem înștiința publicul în legătură cu bunurile, serviciile, companiile sau ideile
pe care vrem să le promovăm.
Textele de tip advertorial sunt printre cele mai întâlnite metode de promovare a afacerii și de creștere a veniturilor.
Ce sunt acestea, cu ce se ocupă și cum creezi un astfel de text vom afla mai departe.
Ce reprezintă un advertorial? Cuvântul „advertorial” provine din limba engleză (Advertorial= Advertisement +
Editorial) și reprezintă un articol ce îmbină stilul publicitar cu cel editorial.
Un text de tip advertorial este o transpunere a reclamelor sub o formă jurnalistică, ce spune o poveste. Mai exact
este un articol formulat într-un stil reprezentativ pentru compania care plătește pentru acesta, cu ajutorul căruia
promovează produsele, serviciile și ideile pe care le vinde.
În cadrul acestui articol sunt oferite informații despre ceea ce promovăm la un nivel mai mare decât cel oferit de
reclamele clasice și ajută cumpărătorul să înțeleagă mai bine despre ce este vorba.
Cum realizezi un advertorial de succes?
Pentru a obține un text de tip advertorial de succes trebuie să avem în vedere următoarele aspecte:
- Unde va fi publicat advertorialul? Fie într-o revistă, fie pe un site, mesajul publicat trebuie să se încadreze în
context.
- Care este publicul țintă? Trebuie să știm care este publicul țintă și care sunt cerințele acestuia. Cu cât
acoperim mai mult cerințele publicului, cu atât acesta va fi mai satisfăcut și astfel vom reuși să le trezim
emoțiile pe care ni le dorim.
- Ce oferim? Ingeniozitatea este punctul forte al advertorialelor, trebuie să dăm publicului impresia că noi
suntem singurii care oferă produsele, serviciile sau ideile pe care le promovăm. Acest lucrul poate fi expus cel
mai bine prin relatarea unei povești în care scoatem în evidență avantajele și dezavantajele
produselor/serviiciilor/ ideile noastre. Oamenii trebuie să se resimtă în povestea creată de noi și să fie
convinși că nu vor mai găsi în altă parte ceea ce le oferim.

Leave a Comment