Ghid de bune practici în utilizarea Google Adwords în vederea promovării produselor

Posted by Efconic 15.10.2018 0 Comment(s) Tips & Tricks,

Am stabilit că textele publicitare de tip advertorial reprezintă o metodă de promovare a
bunurilor, companiilor, serviciilor sau ideilor pe care le coordonăm. Dar câteodată acestea nu
sunt de ajuns și ne putem folosi de un serviciu pe care Google ni-l pune la dispoziție și anume
Google Adwords.

Ce înseamnă Google Adwords și la ce ne este de folos acesta?
Cu toții am văzut anunțuri publicitare pe Google. Cu ajutorul unor cuvinte cheie
întreprinderile pot utiliza Google Adwords pentru a crea anunțuri de promovare pe care
utilizatorii Google le pot utiliza cu un simplu search și prin intermediul cărora putem pune o
afacere pe picioare.
Programul Adwords permite firmelor să stabilească un buget pentru publicitate și să plătească
numai atunci când aceștia fac click pe anunțuri.
Programul Google Ads pune la dispoziția utilizatorilor mai multe modalități prin care să vă
adresați unui public țintă. Care sunt acestea? Anunțurile text afișate în rețeaua de căutare,
anunțurile grafice, anunțurile video YouTube și anunțurile mobile în aplicații.
Cu ajutorul acestui program putem contoriza numărul persoanelor ce văd anunțurile noastre.
Odată ce te-ai hotărât să folosești Google Adwords ar trebui să știi foarte bine ce obiective ai,
care este publicul țintă și să stabilești cuvinte cheie ce pot sugera o intenție de vânzare și
creează impact.
Din anul 2017 Google Ads a venit în întâmpinarea noastră cu o nouă interfață, iar anunțurile
pot fi mai lungi cu până la 45 de caractere. De asemenea, te poți folosi și de extensiile de
promovare.
Ce sunt extensiile de promovare?
Dacă îți promovezi compania, bunurile sau serviciile prin intermediul platformei Google Ads,
beneficiezi și de anumite bonusuri cum ar fi extensiile de promovare. Acestea te ajută să
afișezi în permanență reclame actualizate, fără a fi nevoie să creezi un nou anunț. Extensiile
pot reduce costurile generate, aduc o nouă poziție anunțului și cresc rata de vizibilitate.

Leave a Comment